Nasze motto to “Lepiej zapobiegać, niż leczyć”, choć “leczyć” w razie awarii też potrafimy…
Jak działamy?
Podczas wielu lat doświadczenia zdobytego w branży IT wypracowaliśmy wiele sprawdzonych procedur i rozwiązań, które chronią Naszych Klientów przed awariami, a gdy te jednak nastąpią potrafimy w krótkim czasie rozwiązać problemy minimalizując straty.
Nic tak nie boli w funkcjonowaniu firmy jak przestój w wyniku awarii systemu komputerowego czy utraty danych.
Audyt bezpieczeństwa
Ponieważ dobrze jest wiedzieć jak wygląda sytuacja jedną z pierwszych czynności podczas pierwszej wizyty serwisowej będzie dokładny audyt bezpieczeństwa oraz spis elementów infrastruktury informatycznej w Twojej firmie zakończony przedstawieniem Ci szczegółowego zakresu potencjalnych niebezpieczeństw, które mogą skutkować awarią w przyszłości.
Jeśli jesteś ciekaw co możemy zaproponować to zapraszamy do kontaktu.
Pakiet START
Czas reakcji: 24h
Ilość wizyt serwisanta: 1
Ilość godzin pracy serwisanta w miesiącu: 1
Godziny pracy: 9-17
Pomoc przez telefon: TAK
Pomoc zdalna: TAK
Praca w dni świąteczne: NIE
Ilość komputerów: 2
Ilość serwerów: 1
Opieka na na siecią LAN: TAK
Dostęp do panelu klienta (zgłaszanie usterek): TAK
Wykonywanie kopii zapasowych: NIE
Cena: od 180 zł / m-c 1
Pakiet ECO
Czas reakcji: 12h
Ilość wizyt serwisanta: 2
Ilość godzin pracy serwisanta w miesiącu: 4
Godziny pracy: 9-17
Pomoc przez telefon: TAK
Pomoc zdalna: TAK
Praca w dni świąteczne: NIE
Ilość komputerów: 6
Ilość serwerów: 2
Opieka na na siecią LAN: TAK
Dostęp do panelu klienta (zgłaszanie usterek): TAK
Wykonywanie kopii zapasowych: TAK
Cena: od 380 zł / m-c 1
Pakiet PRO
Czas reakcji: 2h
Ilość wizyt serwisanta: 5
Ilość godzin pracy serwisanta w miesiącu: 12
Godziny pracy: 7-20
Pomoc przez telefon: TAK
Pomoc zdalna: TAK
Praca w dni świąteczne: TAK
Ilość komputerów: 20 2
Ilość serwerów: 3 2
Opieka na na siecią LAN: TAK
Dostęp do panelu klienta (zgłaszanie usterek): TAK
Wykonywanie kopii zapasowych: TAK
Cena: od 1080 zł / m-c 1
Pozostałe usługi
Pakiet STANDBY
Czas reakcji: 24h
Ilość wizyt serwisanta: 0 3
Ilość godzin pracy serwisanta w miesiącu: 0 3
Godziny pracy: 9-17
Pomoc przez telefon: TAK
Pomoc zdalna: TAK
Praca w dni świąteczne: NIE
Ilość komputerów: 1 3
Ilość serwerów: 1 3
Opieka na na siecią LAN: TAK
Dostęp do panelu klienta (zgłaszanie usterek): TAK
Wykonywanie kopii zapasowych: NIE
Cena: od 99 zł / m-c 1
1 Ceny netto.
2 Możliwe rozszerzenie ilości stanowisk lub negocjacji indywidualnych pakietów obsługi serwisowej.
3 Dodatkowo płatna.
Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem marki ESET – producenta między innymi programów antywirusowych.